Bolos
Dr. Calypso actuaran la sala Paral·lel 62 de Barcelona i ho faran acompanyats de The Penguins i Les Testarudes
Després de la seva actuació a El Tingladu de Vilanova i la Geltrú en una jornada solidària per recollir fons per l’associació antirepressiva Alerta Solidària, els grans ambaixadors de l’ska i la música jamaicana al nostre país anuncien nova data a Barcelona.
Serà el proper dissabte 16 de desembre a la Sala Paral.lel 62 en una nit de ska, reggae, rocksteady, soul & calypso, junt amb The Penguins i Les Testarudes i Txarly Brown als plats.
Les entrades es posaran a la venda el 5 de setembre.
Dr. Calypso portàven gairebé tres dècades sent l’arma (no tant) secreta de les festes, el grup que ens va ensenyar a ballar, com diu el Kiko Amat, amb “el nivell de flotació més baix i el nivell de diversió més alt“. Pioners de l’escena skatalítica i un dels tòtems més moguts de l’escena catalana de les darreres dècades, els Calypso es van mantenir fidels a la seva idea: tocar diferents pals jamaicans sense fer revival ni convertir-se en museu, practicant la carretera i manta, formant part de l’imaginari festiu de diferents generacions.
Dissabte 16 de desembre de 2023 | Barcelona @ Paral.lel 62
DR. CALYPSO + THE PENGUINS + LES TESTARUDES
+ DeeJay TXARLY BROWN
Anticipada 20€ +despeses / Taquilla 25€
Entrada Física a Daily Records & Revólver
Entrades online a la venda a la venda a partir de dimarts 5 de setembre 2023

Bolos
Les argentines FIN DEL MUNDO tornen a Europa
Les argentines FIN DEL MUNDO anuncien la seva propera gira per Espanya i França, que tindrà lloc del 8 al 24 de maig de 2026. El tour passarà per Illes Balears (1), Comunitat Valenciana (2), Múrcia (1), Andalusia (3), Astúries (1), Aragó (1), Comunitat de Madrid (1), Catalunya (1) i Múrcia, Granada, Saragossa i Vitòria-Gasteiz; a més de dues parades inèdites a França: Nantes i Rennes.
Aquesta serà la quarta visita del grup a la península des que iniciessin les seves gires pel vell continent a la tardor de 2023, reafirmant el vincle creixent amb el seu públic europeu.
El grup continuarà presentant el seu aclamat àlbum ‘Hicimos crecer un bosque’ (editat el 2024 per Spinda Records), consolidant la seva proposta que combina indie rock amb influències de dream pop, shoegaze i passatges de tall post-rock, caracteritzada per atmosferes envoltants i una forta càrrega emocional.
En els darrers anys, Fin del Mundo ha guanyat projecció internacional després del seu pas per plataformes com KEXP i espais destacats com Los Concerts de Radio 3, a més d’intenses gires que els ha portat per països com Argentina, Brasil, Xile, Costa Rica, Espanya, França, Gibraltar, Itàlia, Mèxic, Perú, Portugal, Suïssa i Uruguai.
Les entrades per a tots els concerts ja són a la venda.
08.05 en Mallorca @ Cranc Festival
09.05 en Murcia @ Sala Spectrum
10.05 en Valencia @ Loco Club
12.05 en Granada @ Planta Baja
13.05 en Sevilla @ La 2
14.05 en Córdoba @ Hangar
16.05 en Oviedo @ Sala Tribeca Live
17.05 en Zaragoza @ La Lata de Bombillas
19.05 en Nantes (FR) @ Stereolux
20.05 en Rennes (FR) @ Antipode
21.05 en Madrid @ Sala Copérnico (Sound Isidro)
22.05 en Barcelona @ Sala Upload
23.05 en Castellón @ Sala Terra
24.05 en Vitoria-Gasteiz @ Jimmy Jazz

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
