Connect with us

Bolos

Tornen les Pértiga Sessions “Las Chicas lo Petan” a la Vol de Barcelona

Publicat fa

el

Ha passat un temps des de la darrera edició de les Pértiga Sessions, però tornen amb moltes ganes! El proper 6 d’octubre celebren la novena edició d’aquesta festa que va néixer el 2017 de la mà de Pértiga Music per impulsar i visibilitzar el talent femení i per mostrar la diversitat d’estils de la música feta per noies.

Sempre amb ganes de connectar el públic amb projectes musicals que marquen una diferència, en aquesta edició els acompanya des de Madrid Ainoa Buitrago (imatge principal), una jove cantant i compositora que en poc temps ha esdevingut una de les cantautores emergents més prometedores a nivell nacional. Vindrà a presentar-nos en format solista les cançons de “La ruta de las flores”, el seu àlbum debut, i els singles que ha anat publicant des de llavors. Carisma i talent purs a l’escenari.

Presentarà també les cançons la barcelonina Amanda Álvaro acompanyada de tota la seva banda. Amanda s’ha guanyat a pols titulars que la situen com “una de les veus més prometedores del pop espanyol” (Neo2). Navega amb elegància entre el llegat que han deixat les cançons de Zahara o Iván Ferreiro i referències pop més internacionals com Phoebe Bridgers o Maggie Rogers. Deixa que les seves lletres brillin per la sinceritat i demostra sobre l’escenari que és una artista versàtil que es mou amb comoditat a diferents atmosferes.

I per tancar la festa no podria faltar una de les Pértiga DJs. Per a l’ocasió, comptaran amb TWIN, l’artista i productora valenciana establerta a Barcelona, que traslladarà tots els seus coneixements musicals als plats des d’on és capaç d’acoblar les peces d’electrònica més interessants amb els hits del moment per fer-nos ballar fins al final de la nit.

El cartell d´aquesta darrera edició és un disseny de la DJ i il·lustradora Gigi Morralla.

06/10/23
Pértiga Session #9
AINOA BUITRAGO + AMANDA ÁLVARO + TWIN DJ
Sala VOL · 
C/ Sancho de Ávila, 78. Barcelona
Entrades anticipades

Bolos

EZPALAK presentarà el seu nou disc “Gatza” a Colòmbia

Published

on

By

Des de la primera escolta vam saber que el nou disc “Gatza” (Patana Records, 2024) dels EZPALAK tindria una llarga i fructífera trajectòria. Aviat, mitjans especialitzats van situar el quart treball de la banda entre els millors discos de l’anyada 2024. Però ara han fet un gran pas endavant: aquest any seran al BIME Bogotà! L’esdeveniment musical, que té lloc a la capital colombiana, tindrà lloc entre el 6 i el 9 de maig.

Aquest serà el debut dels EZPALAK a Llatinoamèrica, i per il·lustrar el seu esperit salvatge, posen a Juanjo Berasain (vocalista de la banda) al videoclip de “LALALALALA”. Presentaran el nou disc Gatza en format showcase, per gentilesa de la plataforma Basque.Music.

Recentment, s’han anunciat les primeres dates de la gira GATSA. A partir de l’abril, on actuaran a l’Atekabeltz Gaztetxea de Leitza, els mesos següents actuaran a Donostia, Vitòria i Barcelona, ​​​​entre altres ciutats (i sense comptar les que encara s’han de presentar!). Així mateix, a més de sales de concerts, també actuaran en festivals com el Resurrection Fest, el Iruña Rock i el Fene Rock enguany.

L’àlbum “Gatza” es va publicar el novembre de 2024. Aquesta és la quarta referència; El debut es va autoeditar amb el seu propi segell, Patana Records. Aquest és un disc que defineix bé EZPALAK; “perquè engloba tot el que hem fet fins ara; Té molts riffs, muntanyes de fuzz, sintetitzadors, cançons més atmosfèriques, però també algunes més fortes i brutes. És un disc equilibrat entre els dos mons en què ens movem”, explicaven els músics.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.