Connect with us

Festival

El Resurrection Fest desvetlla el cartell pel 2024: Avenged Sevenfold, Alice Cooper, The Offspring…

Publicat fa

el

El Resurrection Fest Estrella Galicia 2024, un dels festivals de música nacionals més importants, ha revelat un cartell impressionant per a la seva dinovena edició, prometent ser un dels esdeveniments més impactants de l’any a l’escena del metall, punk, rock i hardcore.

L’edició de 2024, que es durà a terme del 26 al 29 de juny a Viveiro, Lugo, Galícia, comptarà amb la participació de vuitanta-nou bandes, sent més de seixanta noves al festival. Entre els principals actes confirmats hi ha Avenged Sevenfold, que farà el seu debut a Viveiro amb un espectacle que promet ser històric, interpretant èxits com “Nightmare” i “Hail To The King”.

Bring Me the Horizon, un altre nom destacat, torna per encapçalar el festival amb els icònics punk rockers Sum 41, que estaran a la seva gira de comiat. Alice Cooper, una llegenda vivent del hard rock i heavy metall, també se suma a l’impressionant line-up, assegurant un esdeveniment memorable.

The Offspring, la banda de punk rock més popular dels Estats Units, està confirmada per portar els seus èxits com a “Self Esteem” a l’escenari principal. A més, Machine Head, Megadeth amb Dave Mustaine, i Bruce Dickinson d’Iron Maiden amb el seu darrer àlbum en solitari, “The Mandrake Project”, es troben entre els actes més esperats.

El festival també rebrà Bad Omens, Corey Taylor presentant “CMF2”, i les sensacionals BABYMETAL del Japó, prometent un espectacle impressionant. Electric Callboy, Slaughter To Prevail, les llegendes del heavy metall alemany Accept i Fear Factory, són només algunes de les altres bandes destacades.

A l’escenari Chaos Stage es presentaran Biohazard, Comeback Kid, Cro-Mags, i el duet anglès Bob Vylan. D’altra banda, el Desert Stage rebrà Graveyard, Corrosion Of Conformity, High On Fire i Maybeshewill, oferint una diversa gamma d’estils musicals.

El festival, que compta amb el suport de la Xunta de Galícia, la Diputació de Lugo i l’Ajuntament de Viveiro, així com del seu principal patrocinador privat, Estrella Galicia, promet una experiència total amb quatre escenaris en funcionament des del primer dia.

Després d´una venda inicial d´entrades esgotada en poques hores, el festival posarà a la venda la resta dels abonaments el 18 de desembre a les 13h a través de la pàgina del Resurrection Fest 2024 de FanMusicFest. Amb més de cent bandes i un recinte tematitzat en un entorn natural, el Resurrection Fest Estrella Galicia 2024 es posiciona com una cita imperdible per als amants de la música a Espanya ia tot el món.

Festival

Iván Ferreiro inaugurarà la 13a edició del NEU! Festival amb la gira Hoy x Ayer, un recorregut pels grans èxits de la seva carrera, des de Los Piratas fins a l’actualitat

Published

on

By

El NEU! Festival inaugurarà la seva 13a edició amb un dels noms imprescindibles de la música estatal. Iván Ferreiro arribarà a La Mirona el pròxim 4 de desembre per presentar Hoy x Ayer, una gira molt especial amb la qual celebra 35 anys de trajectòria musical.

Coorganitzat amb Temporada Alta, el concert suposarà una oportunitat única per retrobar-se amb una de les veus més influents i estimades del panorama indie. Amb una carrera que ha deixat una empremta profunda en diverses generacions, Ferreiro revisita el seu univers musical en un espectacle concebut com un viatge pels grans moments de la seva trajectòria.

Des dels anys al capdavant de Los Piratas fins a la seva consolidació com un dels artistes més respectats de l’escena estatal, Hoy x Ayer recupera cançons que feia més de vint anys que no interpretava en directe i les combina amb aquells himnes que han acompanyat el seu públic durant dècades. Un repertori que mira al passat sense nostàlgia, celebrant una carrera que continua plenament viva i en constant evolució.

Amb una posada en escena especialment pensada per a aquesta gira commemorativa, Iván Ferreiro ofereix un concert carregat d’emoció, memòria i complicitat amb el públic, reivindicant un cançoner que ja forma part de la història recent de la música en castellà.

El concert marcarà l’inici de la 13a edició del NEU! Festival, que un any més convertirà Girona en punt de trobada de la música independent amb una programació que reunirà alguns dels artistes més destacats del moment.

El concert inaugural d’Iván Ferreiro se suma als primers noms ja anunciats de la 13a edició del NEU! Festival. Entre ells destaca Triángulo de Amor Bizarro, una de les bandes més influents i imprescindibles del rock alternatiu estatal de les darreres dues dècades, que encapçalarà La Gran Nit del NEU! el pròxim 16 de gener a La Mirona, en una nit compartida amb altres artistes que s’anunciaran properament.

El festival també comptarà amb l’esperada actuació de Yerai Cortés, una de les figures més captivadores del flamenc contemporani, que presentarà el seu aclamat espectacle POPULAR en format Full Band el 22 de gener a l’Auditori de Girona, en el que serà el seu primer concert a la ciutat.

Aquests primers anuncis anticipen una nova edició del NEU! Festival marcada per la convivència de grans noms consolidats amb algunes de les propostes més estimulants del panorama musical actual.

neuhome.org

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.