Connect with us

Novetats discogràfiques

Irreverència y electropop: Ladilla Rusa torna amb “Madre mía el asco que me das”

Publicat fa

el

Ladilla Rusa està de tornada amb una rapapols en forma de cançó. “Madre mía el asco que me das” és una explosió de cinisme, mala llet i molt de sentit de l’humor, segell característic de la banda.

“Madre mía el asco que me das” és un altre d’aquests temes de Ladilla que amaga multitud de referències, tant musicals com de la cultura pop, i amb versos i tornades plenes de gamberrades i divertides formes de venjança. La cançó, produïda novament per Ignacio Miranda, i emmarcada en una electrònica més agressiva, conté guitarres amb melodies pop, influències de psicodèlia oriental i de spaghetti western, i serveix com una perfecta banda sonora a una història de venjança al més pur estil lladre.

El videoclip de “Madre mía el asco que me das” compta en la realització amb Luis Levrato, director també de “Kitt y los coches del pasado” o “Macaulay Culkin”. Inspirat en les pel·lícules d’acció i de superherois, veiem els Ladilla Rusa vestits com uns agressius venjadors en una trepidant jornada laboral en què duen a terme diferents (i algunes ridícules) formes de venjança.

“Madre mía el asco que me das” es converteix així en una cançó que funciona com un regal per a algú que s’ha portat malament, i que mereix que li posin els punts sobre les ies a ritme d’electropop.

Aquesta nova cançó segueix a l’exitosa gira “Menudas Zorras Estamos Hechas Tour”, un espectacle renovat va portar a Ladilla Rusa a més de 50 ciutats, amb la seva primera visita a Mèxic inclosa, reafirmant-los com una de les bandes amb un directe més potent de la escena nacional.

Des del seu inici com una broma entre dos amics, Tania Lozano i Víctor F. Clares, Ladilla Rusa ha portat l’humor i la festa com a estendards a la seva música. Amb èxits com ‘Bebo (de bar en peor)’ i ‘Macaulay Culkin’, la banda ha consolidat la seva posició a l’escena musical, amb ganes de seguir portant la seva proposta a nous nivells de diversió, crítica i provocació.

Pròxims concerts,
22/2 Porta Caeli (Foro de la Cultura) Valladolid Entrades
24/2 Razzmatazz (con FUTURACHICAPOP) Barcelona Entrades
20/04 Horteralia Wizink Center Madrid
03/05 Warm Up Festival Murcia
11/5 Sonoramex Festival Ciudad de México
25/05 Fulanita Fest Fuengirola
01/06 Spring Festival Alicante

Bolos

“Romancer tartera”, el nou disc de FETUS sortirà per Sant Jordi

Published

on

By

Fetus anuncia que retorna a l’abril amb nou àlbum. Sota el títol “Romancer tartera”, el grup empordanès revisa en clau contemporània i amb la seva energia habitual el format tradicional del romanço. Històries d’ahir i d’avui, cròniques d’esdeveniments viscuts, somniats o patits que formen part de l’imaginari col·lectiu d’un temps i d’un país. El nou disc apareixerà coincidint amb la Diada de Sant Jordi.

Els empordanesos han anunciat també les primeres dates de la gira de presentació: el 30/4 a Barcelona (Barnasants, Casinet d’Hostafrancs), el 9/5 a Girona (Auditori), el 16/5 a Lleida (Cafè del Teatre) el 30/5 a Altafulla (Casal La Violeta) i el 12/6 a Sant Feliu de Guíxols (Sala Las Vegas). Posteriorment, ja a l’estiu, el grup també ha confirmat la seva participació al festival El Tingladu (24/7 Vilanova i la Geltrú). Les entrades estan disponibles aquí.

Amb “Romancer tartera”, produït com és habitual per Joan Colomo, Fetus afegeix un nou pilar al seu singular pont entre punk-rock garatger, sons d’arrel i cançó de taverna, seguint el camí arrencat amb els aclamats “Sota, cavall i rei” (2021), “La Serra dels Perduts” (2022) i “Càntir nou fa aigua fresca” (2024). 

Fetus són Adrià Cortadellas (veu i guitarra), Telm Terradas (baix) i Adrià Jiménez(bateria), ben acompanyats habitualment per Guillem Caballero (teclats), Marta Barbero (violí), Ricard Ros (sac de gemecs, whistles), i Carles Belda (acordió diatònic).

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.