Art Visual
Cutter, Cola y Fotocopias: Memoria Gràfica de BCore Disc 1989-2007
BCore Disc arriba al seu 35è Aniversari i la seva referència 400 i per celebrar-ho han pensat a editar un llibre.
El llibre recopila una selecció de cartells de concerts organitzats o dissenyats per BCore Disc, entre els quals destaquen les primeres visites a Barcelona de bandes com GREEN DAY, AT DRIVE IN, KARATE, HOT WATER MUSIC, SNUFF, FUGAZI, MDC, K454, JUNE OF 44, LEATHERFACE, etc.
També inclou cartells de bandes de la casa com STANDSTILL, AINA, THE UNFINISHED SYMPATHY, TOKYO SEX DESTRUCTION i un llarg etc.

Comprar LLIBRE
Art Visual
LOS YOLOS presenten vídeo per al seu tema “Inadvertido”
Hi ha alguna cosa profundament estranya a Los Yolos. Mentre que bona part del punk actual sembla obsessionat amb el posat o la nostàlgia, les seves cançons segueixen avançant per un camí propi. Los Yolos són alhora l’electró lliure del pop espanyol i el seu grup punk més inesperat.
Inadvertit, un dels talls de Volum 3, ara estrena videoclip. Si el tercer àlbum del grup acabava de consolidar un llenguatge que feia anys que es gestava —un on la nova onada, el punk melòdic i el power pop es barregen sense convertir-se mai en un exercici de revisionisme, “Inadvertido” ocupa un lloc privilegiat dins del disc.
“Inadvertido” ha estat dirigit per Pilar Gost i rodat a Ciclorama (Barcelona), amb maquillatge i perruqueria d’Allison Caranton. Amb Stefano Statti, Raúl Páez, Blai Subirats, Daniel Ruiz i Joan Payarés.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
