Connect with us

Art Visual

ULTRAGHOSTS estrena el videoclip “Todo sobre Lily”

Publicat fa

el

La banda eivissenca ULTRAGHOSTS ha compartit el videoclip del seu single “Todo sobre Lily”, gravat per @theurihel, @mrsmarna i @angieebeer a l’Eivissa Art Studio del pintor Roberto Arató a Sant Josep.

El grup, liderat per Vicent Barbero, ha llançat aquest tema també a les principals plataformes musicals com a avançament del seu nou disc, “Ether”. L’àlbum s’editarà en els propers mesos en format digital i suposa un notable salt quant a producció i so respecte a les seves referències anteriors, integrant influències d’altres bandes de l’escena alternativa nacional, com els cordovesos Viva Belgrado o els gironins Cala Vento.

Per a aquest nou projecte, al qual el mateix Barbero posa veu i baix, s’ha acompanyat de diversos membres de la banda eivissenca PARDALS, amb Toni Coronado a la bateria, Joan Torres a les guitarres i Jaume Alberti a l’enregistrament i barreges de les 6 noves cançons registrades a Hitmakers Studio de Barcelona.

ULTRAGHOSTS, que després d’una desena de concerts a Eivissa i la ciutat comtal des del 2023, es va estrenar el mes de desembre passat a València, actuarà divendres que ve 21 a Vigo i el 2 de maig a la sala Ceferino de Barcelona.

Art Visual

MARIA RODÉS Feat. DELAFÉ “Hechizo” Single Digital i Videoclip

Published

on

By

Avanç del seu proper àlbum. “Hechizo”, en col·laboració amb DELAFÉ, llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa.

Hi ha discos que són un salt al buit creatiu, un exercici de desconstrucció que molt pocs artistes gosen emprendre. Després de “Chico Bueno”, una cançó que ens va presentar juntament amb BRONQUIO, “Hechizo” és el segon avenç d’un projecte amb què Maria Rodés explora els racons més profunds i complexos de l’enamorament, aquest estat de bogeria temporal tan plaent com necessari en què un veu l’altre com a perfecte. Una oda a l’obsessió romàntica en què la línia entre l’amor idealitzat i el deliri es difumina, desbordant els límits del que és possible.

“Hechizo” llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa. Aquesta dualitat no és casual: reflecteix la tensió inherent al tema central de la cançó, en què allò físic i allò transcendental s’entrellacen. Amb la producció de Maria i Joel Condal i la coproducció de ZABALA i BRONQUI, el so manté un equilibri entre el carnal i l’eteri sense caure mai al clixé de gènere. A més, la cançó forma part de la banda sonora de la nova pel·lícula de Maria Ripoll, “También Esto Pasará”, que veurà la llum a la primavera i per a la qual Maria Rodés ha compost la música original juntament amb Simon Smith, a més d’aportar diverses cançons del seu repertori.

Però, a més, per a aquesta declaració de desig i devoció, Maria compta amb la col·laboració d’Óscar D’Aniello (DELAFÉ), l’afinitat temàtica del qual potencia la intensitat de la peça (Óscar també està d’estrena presentant el seu nou disc, “Amor”, i la tornada del seu antic projecte DELAFÉ I LAS FLORES AZULES). Junts encapsulen l’eufòria i la fragilitat d’una connexió humana que consumeix i transforma, en què cada petó actua com un catalitzador del que és màgic i inevitable.

Com a colofó ​​a un exercici creatiu com aquest, “Hechizo” ve acompanyada d’un exquisit videoclip d’animació signat per Néstor F., que ja va treballar amb Maria a l’àlbum de country que va compondre juntament amb L’ESTRELA DE DAVID.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.