Connect with us

Bolos

Nou Barris Naits amb THE CAPACES i ELEKTRA

Publicat fa

el

El 20 de febrer l’Ateneu de 9Barris tornarà a donar vida a l’històric cicle NBN (Nou_Barris_Naits), ara amb la versió renovada, Nou Barris Naits 2.0, un Cicle d’autoprogramació i autogestió de l’Ateneu. Un espai cap el territori on poder oferir espais a les bandes lokals.

Nou Barris Naits vol ser un punt de trobada obert i compartit, un espai per construir col·lectivament i convertir-lo en allò que les veïnes volem que sigui. Un segell d’autoprogramació impulsat per la comunitat del barri, que neix amb la voluntat de donar espai a propostes, idees i iniciatives sorgides des del territori, fomentant la participació, la creativitat i la vida comunitària.

En aquesta primeressíma d’edició del Nou Barris Naits, tindran els concerts de dues bandes increïbles:

The Capaces
Punk’n’roll desde 1999
The Capaces (Barcelona) és una de les bandes més impactants i reconegudes de l’escena punk’n’soul’n’roll internacional. Liderats per la Martillo, la seva carismàtica i potent frontwoman, The Capaces despleguen una energia escènica absolutament demolidora. Amb més de mil concerts, diverses gires i 8 àlbums publicats al llarg de la seva trajectòria, la seva força i projecció estan més que demostrades.

Elektra
Elektra es va formar l’any 2022 a Barcelona com una banda femenina de hard rock. El 2025 es consolida amb la formació actual: Abril (guitarra), Emma (veu), Carla (baix) i Nora (bateria), i es presenta públicament en directe.

Influenciades pel rock en totes les seves formes, segueixen l’estela de referents com Doro o Stevie Nicks, dones que les inspiren tant a nivell musical com d’actitud. El projecte aposta per un so potent i amb identitat pròpia, reivindicant la presència femenina dins l’escena del rock. Elektra ofereix un directe intens i enèrgic, on el més important és la connexió amb el públic.

20 Febrer 2026 / 20.00h / 3€
Ateneu 9Barris
THE CAPACES + ELEKTRA

Bolos

IRENEGARRY & La Castanya al Mercat de Música Viva de Vic

Published

on

By

Aquest dimecres, 16 de setembre, Irenegarry aterra al Mercat de Música Viva de Vic per presentar
les cançons que formaran part del seu primer disc llarg, que veurà la llum a principis de 2027.

Irenegarry és el projecte d’Irene Garrido, cantant, compositora i productora, i una de les precursores del nou pop d’autora en castellà. Més enllà del seu propi catàleg, ha compost per a artistes com Amaia, Luz Casal o Shego, guanyant-se un lloc com a referent per a tota una generació de cantautores.

El seu nou disc és un pop alternatiu que es fusiona amb l’R&B i l’electrònica, produït juntament amb Luca Durán i Sam-e, a Nova York, i Al Carlston. És la versió més madura i definida d’Irene, sense perdre les lletres descriptives i íntimes que la caracteritzen, i que la situen en diàleg directe amb l’escena internacional actual, amb referents com Smerz, Cornelia Murr o Erika de Casier.

La cantautora actúa a l’Església dels Dolors a les 22:45h.

La Castanya estarem al Mercat tota la setmana per presentar-vos els nostres artistes i els seus nous treballs: l’àlbum debut d’Angeladorrrm produït per El petit de Cal Eril; els nous discos de Amor Líquido i La Paloma; les novetats d’Anna Ferrer i SanIsidro; i els propers passos de Marta Knight Amanda Mur.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.