Connect with us

Novetats discogràfiques

FETUS estrena avui el nou single “Romanço de la Rambla de Poio”

Publicat fa

el

Amb el dol per la tragèdia de València encara recent, Fetus presenta  “Romanço de la Rambla de Poio”. És la crònica indignada del desastre de l’Horta, que vol ser un plany de germanor i compromís amb les víctimes de la riuada i alhora un clam contra el mal govern. 

La nova cançó de Fetus dona continuïtat al seu aclamat àlbum “Càntir nou fa aigua fresca”, destacat entre els millors de 2024 per mitjans com underground.cat, Ara, El Punt Avui, Rockdelux, Mondo Sonoro o Enderrock.

Fetus són Adrià Cortadellas (veu i guitarra elèctrica), Telm Terradas (baix) i Adrià Jiménez (bateria), ben acompanyats tot sovint per Guillem Caballero (teclats), Ricard Ros (sac de gemecs, whistles), Marta Barbero (violí) i Carles Belda (acordió diatònic).

Foto x Noemi Elias

Novetats discogràfiques

La URSS ens presenta “El uso de la fuerza”, vídeo-single d’avançament del seu nou elapé

Published

on

By

Coincidint amb el vintè aniversari, L’URSS presenta “El uso de la fuerza”, deu cançons que conformaran el seu sisè LP, que serà editat per Humo Internacional el novembre del 2026.

Avui veu la llum el primer avançament, “El uso de la fuerza”, que posa títol al disc i dóna compte del moment actual, en què l’ús de la força passa a formar part no només del que és possible, sinó del que és políticament lògic.

Acompanyant la cançó, un vídeo de Derek Van den Bulcke i Serjiososo que converteix el nou single de la URSS en una experiència visual crua i de viva actualitat.

Per compartir-ho en directe amb el món, encara caldrà esperar. L’URSS prepara una gira que començarà el dia 26 de febrer de 2027 a la sala Copérnico de Madrid, de la qual ja et pots fer amb les entrades. Aviat més notícies i més concerts.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.