Connect with us

Bolos

Aquest maig, Let’s Festival edició limitada 2021

Publicat fa

el

El Let’s Festival torna aquest any amb una Edició Limitada, la 16ena, en petit format que dóna cabuda a 12 concerts durant el mes de maig a la Sala Salamandra adaptada per a 100 persones i amb totes les mesures de segurat necessàries.

Pau Vallvé, Maria Jaume, Depresión Sonora, Pantocrator, Shinova, La Ludwig Band, El Petit de Cal Eril, Nunatak, Habla de mi en Presente, trashi, Renaldo & Clara i Alison Darwin són les bandes encarregades de donar contigut al Let’s Festival 2021.

Pau Vallvé obre aquesta edició el 2 de maig presentant un disc gravat a soles durant el confinament “La vida és ara”Shinova presentarà el seu cinquè treball “La Buena Suerte” que va ser gravat abans de la pandèmia però que moltes de les seves cançons semblen estar narrant la nova normalitat en la qual estem submergits. Renaldo & Clara, el projecte liderat per Clara Viñals, torna amb “L’amor fa calor”Alison Darwin amb el seu primer llarg “Ficción y Realidad”Habla de mi en Presente, guanyadors de l’Hospisona 2021, presentaran el seu propi estil la TechnoRumba. 12 concerts, 3 recuperats de l’edició anterior: Shinova, Nunatak i Alison Darwin, que encara i ser en petit format ens faran gaudir de la música en directe, que segueix viva.

Lloc,
SALAMANDRA
Av. Carrilet, 235. L’Hospitalet de Llobregat. Barcelona

Bolos

EZPALAK presentarà el seu nou disc “Gatza” a Colòmbia

Published

on

By

Des de la primera escolta vam saber que el nou disc “Gatza” (Patana Records, 2024) dels EZPALAK tindria una llarga i fructífera trajectòria. Aviat, mitjans especialitzats van situar el quart treball de la banda entre els millors discos de l’anyada 2024. Però ara han fet un gran pas endavant: aquest any seran al BIME Bogotà! L’esdeveniment musical, que té lloc a la capital colombiana, tindrà lloc entre el 6 i el 9 de maig.

Aquest serà el debut dels EZPALAK a Llatinoamèrica, i per il·lustrar el seu esperit salvatge, posen a Juanjo Berasain (vocalista de la banda) al videoclip de “LALALALALA”. Presentaran el nou disc Gatza en format showcase, per gentilesa de la plataforma Basque.Music.

Recentment, s’han anunciat les primeres dates de la gira GATSA. A partir de l’abril, on actuaran a l’Atekabeltz Gaztetxea de Leitza, els mesos següents actuaran a Donostia, Vitòria i Barcelona, ​​​​entre altres ciutats (i sense comptar les que encara s’han de presentar!). Així mateix, a més de sales de concerts, també actuaran en festivals com el Resurrection Fest, el Iruña Rock i el Fene Rock enguany.

L’àlbum “Gatza” es va publicar el novembre de 2024. Aquesta és la quarta referència; El debut es va autoeditar amb el seu propi segell, Patana Records. Aquest és un disc que defineix bé EZPALAK; “perquè engloba tot el que hem fet fins ara; Té molts riffs, muntanyes de fuzz, sintetitzadors, cançons més atmosfèriques, però també algunes més fortes i brutes. És un disc equilibrat entre els dos mons en què ens movem”, explicaven els músics.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.