Connect with us

Festival

Maresme Sound celebrarà la seva segona edició

Publicat fa

el

El cicle de acústics Maresme Sound presenta el cartell per a l’edició 2021-22, amb presència d’artistes de l’escena independent catalana i grups emergents de Mataró i la seva comarca. Aquest any el festival organitzat per Dòria Llibres i Aiguamoll Música en col·laboració amb Cultura Mataró s’allargarà 9 mesos en diferents escenaris de la ciutat, com el tercer pis de la llibreria Dòria, el pati de centre d’art Ca l’Arenas o els jardins de la masia de Can Boet. En total 11 artistes o bandes entre els quals destaquen Ferran Palau, amb el seu pop metafísic en format acústic, Anna Andreu, una de les revelacions de l’any, Albert Freixas, presentant el seu tercer disc d’estudi “chroma” i Carola Ortiz que acaba d’estrenar “Pecata Beata”, el seu nou treball.

Com sempre, el Maresme Sound estarà a la banda de la producció local, programant bandes i artistes emergents com Black Fanegas, Carles Duart o els Tiger Mosquito a més dels vallesans Zesc, editats pel segell mataroní Càmping Records. Aquest any la música electrònica local tindrà el seu espai amb els projectes DLuiset, Dirty & Harry i Talcö.

Albert Freixas serà l’encarregat d’obrir la segona edició del cicle en Dòria Llibres el 18 de setembre a partir de les 20h. Un concert intimista d’un artista amb una dilatada trajectòria, en què el jazz, el folk, el blues, estils que formen part de la seva cultura musical, seran els protagonistes. Les entrades per a tots els concerts del Maresme Sound es podran comprar per anticipat a la llibreria Dòria.

Mesures Covid-19
L’organització ha posat en marxa un seguit de mesures per fer de festival a un esdeveniment segur i responsable. És per això que la venda d’entrades serà anticipada i s’hauran de recollir a Dòria Llibres abans de l’inici dels concerts. L’ús de la mascareta i de gel hidroalcohólico serà obligatori, es disposaran els seients per mantenir la distància social.

Maresme Sound està organitzat per Dòria Llibres i l’associació cultural Aiguamoll Música, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i Cultura Mataró.

Tot el cartell del Maresme Sound – 2021 – 2022
https://open.spotify.com/playlist/3u3ZIHregXPTQxAjSYua9h?si=075ab511c85c44f5

Albert Freixas
18 setembre a les 20h
Dòria Llibres, 6€
https://open.spotify.com/artist/15XR3k2wheQrIuewbDBjz0

Ferran Palau
2 octubre a les 20h
Ca l’Arenas, 12€
https://open.spotify.com/artist/7h0Xj4rDQMndEq2JsZZVzM

Black Fanegas
6 novembre a les 20h
Dòria Llibres, 6€
https://open.spotify.com/artist/2C9q0XbjAZn5eXPMIxxS3v

Dirty & Harry + Talcö
4 desembre a les 19h
Dòria Llibres, 6€
https://open.spotify.com/artist/6f3tva5Q0BaE00EedUMMuI
https://open.spotify.com/artist/0ZWdiumd0TeVCRPZXz5VNW

DLuiset
29 gener a les 20h
Dòria Llibres, 6€
https://open.spotify.com/artist/7gVzvmLNwI5OLPzw13mtyR

Carles Duart
26 febrer a les 20h
Dòria Llibres, 6€
https://open.spotify.com/artist/1fnocExPqB3IkZh9jEazsA

Carola Ortiz
26 març a les 20h
Ca l’Arenas, 6€
https://open.spotify.com/artist/7jsniXNrpaOTOC753IMgM0

Anna Andreu
30 abril a les 20h
Ca L’Arenas, 10€
https://open.spotify.com/artist/6q1LUKfe8RVjcHUoTSZ7Jy

Zesc + Tiger Mosquito
21 maig a les 19h
Can Boet, 8€
https://open.spotify.com/artist/3yej97cfaBAo50RS9KBqEW
https://open.spotify.com/artist/2TWx8FXa1cJPr0i7fXdi9x

Festival

BATBATEAN presenta el cartell complet de la seva primera edició

Published

on

By

El festival BATBATEAN ha presentat el cartell complet de la seva primera edició. El festival tindrà lloc els dies 15 i 16 de maig al recinte Mendizabala de Vitòria-Gauzestia. Hi actuaran un total de 45 bandes i 19 djs, repartits en cinc escenaris, confirmant el seu compromís amb la diversitat i la riquesa de la música contemporània.

El festival també tindrà una zona especial dedicada a la música electrònica, una zona de food trucks i un càmping; els organitzadors donaran més detalls sobre aquest últim properament.

Un projecte nascut de l’escena local
BATBATEAN no és només un festival; és un projecte nascut de l’escena local: nascut de sales de concerts, programes de cap de setmana i persones que donen suport a la música en directe durant tot l’any.

“45 bandes, 19 DJ i cinc escenaris seran a la sala Mendizabala els dies 15 i 16 de maig”

L’objectiu ha estat clar des del principi: donar protagonisme a les bandes locals i destacar la diversitat d’estils que existeixen a l’escena basca. El cartell presentat avui inclou artistes actuals tant del País Basc com de l’Estat. Són propostes amb trajectòria i públic, que omplen les sales, però que sovint tenen dificultats per trobar un lloc en els grans festivals, on els noms més petits queden en segon pla. BATBATEAN pretén retornar un espai urbà clàssic a l’escena local i convertir-lo en un punt de trobada intergeneracional per a les comunitats musicals basca i de Vitòria-Gauzester.

Un festival sense jerarquia artificial
L’objectiu del festival és reflectir el que està passant en la música actual, afavorint propostes autèntiques i rebutjant jerarquies artificials. Pretén posar al centre la connexió amb el públic i la identitat artística.
Una frase de l’escriptor Eduardo Galeano, que l’organització esmenta sovint, resumeix bé l’esperit del projecte: “Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món”.

BATBATEAN és una celebració col·lectiva, però també una modesta i específica contribució, de Vitoria-Gastela i el País Basc, per enfortir l’escena musical, cultural i social.

Informació de les entrades
L’organització ha anunciat que el canvi de preu definitiu dels abonaments tindrà lloc el 20 de febrer a les 10:00. Així mateix, la distribució diària d’artistes s’anunciarà a principis de març i les entrades diàries es posaran a la venda.

El festival vol agrair a totes les persones, artistes, públic i agents culturals que fan possible aquest projecte. Llista d’artistes: Aimarz, Ajou!, Annekdotas, Añube, Apotheke 90, Ateri, Bellum, Brigade Loco, Bull Brigade, Dinamita, Edu Zardoya, Etxepe, Ganibet, Gozategi, Hell Beer Boys, Hofe, Jarfaiter, Juantxo Skalari & La Rude Band, Kaos La Étiliblack, Lehena Txaarrak, Kaos La Etilebla, Lehena Txaarrak, Lehena Txaarrak, Los Zopilotees Tirriaos, Lukiek, Malakias, Malko, Maruxak, Metrika, Mikosis, Mirotz, Navarroa 1512, Nerve Agent, Nevadah, No Limits, Roy Ellis, Safu, Santa Salut, Sedientos de Cumbia, Segismundo Toxicómano, Skabidean, Roots A Xiber, Blancoo, Taztentico, Romans Berriak, Aztentico, Brava, Carlos Pérez, Guat-K, Iskra Selector, K-Style, Lobas, Malandro, MDM, Mario Boss, Nelson, Pineapple Sweets, Posse, Noética, Reimy, Rosa Mari, Saturday’s Kids, Wary.

www.batbatean.eus

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.