Connect with us

Novetats discogràfiques

PØLSIM estrena nou single “Flotant”

Publicat fa

el

“Flotant” et porta des de l’obscuritat de la teva habitació a les llums de neó de la pista de ball. Tanca els ulls i balla amb sentiment.

El duet de Mataró segueix evolucionant el seu so gràcies a bases ballables, melodies emotives i baixos contundents assolint imprimir un fort sentiment.

“Flotant” editat per Aiguamoll Records, ens parla sobre la importància d’agafar les regnes de la vida quan ens trobem en un moment de dubtes o estancament que puguin portar a pensar que ja és tard per a realitzar el canvi.

Pretén ser un missatge d’esperança i autoafirmació envers situacions adverses i la por de fer un gir important a la nostra vida.

En definitiva, és un recordatori que mai és tard per a prendre el control i tornar a començar de nou, amb l’aprenentatge i satisfacció personal que aquest viatge comporta.

Novetats discogràfiques

PABLO Y LOS CIERVOS DORADOS s’uneixen a Humo Internacional i presenten “Vino”, el seu nou single

Published

on

By

De vegades només importa les cançons. I les cançons de Pablo y los Ciervos Dorados tenen alguna cosa diferent de tot el que ens envolta. En un mar de música genèrica, les cançons d’aquest trio pontevedrés són una àncora per aferrar-se. Parteixen del folk rock i de l’slowcore, de Red House Painters, de Lisa Germano o de MJ Lenderman, però el porten a un altre lloc. Perquè les seves cançons són alhora expressives i totalment lliures, de vegades desmesurades en la seva durada, de vegades simples esbossos de cançó, però sempre emocionants.

Nascuts a la calor del llegendari espai DIY que és, ha estat i serà el Liceo Mutante, els Ciervos Dorados han tingut diferents iteracions i han provat diferents gèneres, educant-se musicalment al voltant del post-rock i de l’electrònica experimental. És en aquesta última forma en què les cançons de Pablo han acabat aterrant en allò intimista i en allò narratiu, funcionant com una mena de practicant victoriós d’una forma de cançó d’autor poc habitual en la música espanyola: la dels fills (néts ja) de Neil Young: aquest folk impulsiu, entre allò emocional i allò violent. I és que el gran mèrit d’aquestes cançons és la capacitat de convertir allò quotidià en èpic, de ser absolutament sinceres i de funcionar a un nivell emocional molt profund.

“Vino” és el primer avançament de l’àlbum debut de Pablo y los Ciervos Dorados, un treball de vuit temes que veurà la llum aquest any amb Humo Internacional. Produït a Terraforma per Ibán Pérez (Fantasmage, Pablo und Destruktion), el disc sona cru i honest, tan pur com les seves cançons. Cançons de les que et poses en un autobús de matinada, cançons de les que sonen en un bar tancat. De les que t’acompanyen i, sobretot, de les que et creus.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.