Connect with us

Novetats discogràfiques

Los Tiki Phantoms publiquen el segon avançament del seu nou disc

Publicat fa

el

El gran volcà ha entrat en erupció i això només pot significar una cosa. El Gran Déu Tiki ha invocat a Los Tiki Phantoms una vegada més, esteu preparats?

Després del seu disc de versions “Disco Guateque” (2019) editat per Discmedi a Europa i Hi-Tide als Estats Units, i després de presentar-lo als dos continents incloent l’arxiconegut Tiki Oasis a San Diego, el quartet calavèric més surfer i divertit torna a la carrega amb la seva nova referència “Y el enigma del tiempo”, amb què és fins ara, el seu disc més equilibrat i melòdic. La seva ja coneguda tikifórmula segueix sense fallar, base rítmica potent acompanyada de guitarres amb reverb de gom a gom i melodies enganxoses, però en aquesta ocasió també trobem un altre tipus de registres i atmosferes que amplien el seu espectre musical.

Després del seu primer single, “El Vampiro robot” on per primera vegada incloïen veus cantades pel mateix robot, arriba la seva nova cançó “Mar de Fuego” en què ens arriba un so dels Tiki Phantoms més clàssics i un nou hit que segur perdurarà al repertori dels seus concerts.

Art Visual

MARIA RODÉS Feat. DELAFÉ “Hechizo” Single Digital i Videoclip

Published

on

By

Avanç del seu proper àlbum. “Hechizo”, en col·laboració amb DELAFÉ, llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa.

Hi ha discos que són un salt al buit creatiu, un exercici de desconstrucció que molt pocs artistes gosen emprendre. Després de “Chico Bueno”, una cançó que ens va presentar juntament amb BRONQUIO, “Hechizo” és el segon avenç d’un projecte amb què Maria Rodés explora els racons més profunds i complexos de l’enamorament, aquest estat de bogeria temporal tan plaent com necessari en què un veu l’altre com a perfecte. Una oda a l’obsessió romàntica en què la línia entre l’amor idealitzat i el deliri es difumina, desbordant els límits del que és possible.

“Hechizo” llisca entre els ritmes sincopats del reguetó contemporani i la sofisticació atmosfèrica de l’electrònica francesa. Aquesta dualitat no és casual: reflecteix la tensió inherent al tema central de la cançó, en què allò físic i allò transcendental s’entrellacen. Amb la producció de Maria i Joel Condal i la coproducció de ZABALA i BRONQUI, el so manté un equilibri entre el carnal i l’eteri sense caure mai al clixé de gènere. A més, la cançó forma part de la banda sonora de la nova pel·lícula de Maria Ripoll, “También Esto Pasará”, que veurà la llum a la primavera i per a la qual Maria Rodés ha compost la música original juntament amb Simon Smith, a més d’aportar diverses cançons del seu repertori.

Però, a més, per a aquesta declaració de desig i devoció, Maria compta amb la col·laboració d’Óscar D’Aniello (DELAFÉ), l’afinitat temàtica del qual potencia la intensitat de la peça (Óscar també està d’estrena presentant el seu nou disc, “Amor”, i la tornada del seu antic projecte DELAFÉ I LAS FLORES AZULES). Junts encapsulen l’eufòria i la fragilitat d’una connexió humana que consumeix i transforma, en què cada petó actua com un catalitzador del que és màgic i inevitable.

Com a colofó ​​a un exercici creatiu com aquest, “Hechizo” ve acompanyada d’un exquisit videoclip d’animació signat per Néstor F., que ja va treballar amb Maria a l’àlbum de country que va compondre juntament amb L’ESTRELA DE DAVID.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.