Connect with us

Bolos

Els Tiki Phantoms anuncien les primeres dates de la gira pel nou disc

Publicat fa

el

El 25 de novembre va veure la llum l’últim disc titulat “Los Tiki Phantoms y el enigma del tiempo”, editat per Discmedi a Europa i Hi-Tide als Estats Units. Ara és el moment de sortir a la carretera a presentar-lo als concerts, i és aquí on la banda brilla en la seva màxima esplendor, gràcies a l’espectacle que acompanya les seves actuacions i la interacció amb el públic.

El gran volcà ha entrat en erupció i això només pot significar una cosa. El Gran Déu Tiki ha invocat Els Tiki Phantoms una vegada més, esteu preparats?

Després del seu disc de versions “Disco Guateque” (2019) editat per Discmedi a Europa i Hi-Tide als Estats Units, i després de presentar-lo als dos continents incloent l’arxiconegut Tiki Oasis a San Diego, el quartet calavèric més surfer i divertit torna a la carrega amb la seva nova referència “Los Tiki Phantoms y el enigma del tiempo”, amb què és fins ara, el seu disc més equilibrat i melòdic.

La seva ja coneguda tikifórmula segueix sense fallar, base rítmica potent acompanyada de guitarres amb reverb de gom a gom i melodies enganxoses, però en aquesta ocasió també trobem un altre tipus de registres i atmosferes que amplien el seu espectre musical.
D’aquest disc se n’han avançat tres singles: “El Vampiro robot” on per primera vegada han inclòs veus cantades pel mateix robot.

“Mar de Fuego” on ens arriba un so dels Tiki Phantoms més clàssics i un nou hit que segur perdurarà en el repertori dels seus concerts. I “Olimpiada 92” amb una preciosa adaptació del Cobi convertit en esquelet i una nova pildorada fresca i convincent.

L’àlbum compta amb 15 noves cançons en 31 minuts, senzills i concisos, directes al gra, amb el so clàssic de la banda encara que deixa un fil de maduresa, la d’una banda que fa gairebé 17 anys que és a la carretera.

LOS TIKI PHANTOMS I EL ENIGMA DEL TIEMPO’ TOUR
27/01 Zaragoza – La lata de bombillas
28/01 Logroño – Stereo
04/03 Lleida – Café del Teatre
31/03 Valladolid – Porta Caeli
01/04 Gijón – Acapulco
13/04 Madrid – El Sol
14/04 Castellón – Because
21/04 Ponferrada – Sala H
22/04 A Coruña – Mardi Gras
27/04 Barcelona – Apolo 2
21/05 Almazán – Maneras de vivir
02-03/06 Valencia – Surf-o-rama

Entrades a la venda a https://bit.ly/LosTikiPhantomsEntradas

Bolos

5è aniversari Col·lectiu de Sant Celoni Arpegi amb Periferia, Roko Banana i Pinpilinpussies

Published

on

By

El Col·lectiu Arpegi celebrarà el seu 5è aniversari el pròxim 26 de setembre amb una jornada de concerts gratuïta a Sant Celoni, consolidant una iniciativa que durant aquests anys ha impulsat la música en directe i ha donat suport a l’escena musical independent.

Per a aquesta edició, el cartell recupera alguns dels grups que han format part de la història del col·lectiu i que ja havien actuat en anteriors edicions del Mercat Musical, com PeriferiaRokoBanana i Pinpilinpussies.

La jornada també acollirà la presentació de Jazztonycs, el nou projecte musical del raper Valtonyc, en una de les seves primeres actuacions en directe.

Més enllà dels concerts, l’esdeveniment oferirà parades de vinils, marxandatge, foodtruck…

L’accés a totes les activitats serà gratuït, amb la voluntat de mantenir l’esperit obert i participatiu que ha caracteritzat el Col·lectiu Arpegi des dels seus inicis.

26 de setembre, plaça de la Biblioteca de Sant Celoni a partir de les 18h.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.