Connect with us

Novetats discogràfiques

“Nuestra Voz” nou llançament de l’electrònica febril de Wladyslaw Trejo

Publicat fa

el

Després de l’àmplia repercussió del seu anterior treball (Es una Bestia, Polytechnic Youth, 2020), arribant a sonar des de la ràdio de Nova Zelanda fins KEXP Seattle, la reaparició de Wladyslaw Trejo es materialitza en forma de disc 7″ amb una edició ultra- limitada de 13 còpies numerades exclusives, cadascuna d’elles literalment tallada en temps real en vinil lathe cut.

Aquest llançament està dedicat a Varsòvia i inclou 2 temes: “Nuestra Voz”, un poema embolicat en sintetitzadors afilats sobre la silenciosa amenaça dels totalitarismes. El videoclip que l’acompanya s’amplifica el seu significat i serveix de metàfora.

A la cara B, “Tranzyt W”, en un instrumental que retrata el passeig d’un observador empedreït, és el mateix Wladyslaw, pels carrers de la Varsòvia moderna.

Wladyslaw Trejo és un músic forjat en l’escena subcultural electrònica europea, que actualment forma part del duo Slovenska Televiza. En el seu projecte en solitari Wladyslaw Trejo es revela com una línia torta, una anomalia fáustica que convida a un viatge fosc i psicotròpic en forma d’electrònica febril, ritmes industrials i murs de so gairebé paranoics a través de certs riscos de la vida.

Novetats discogràfiques

Aguijón al corazón: ME AND THE BEES publica el seu quart àlbum “Siempre igual”

Published

on

By

Arriben brunzint, batent ales 200 vegades per segon, a 250 hercis, Me and the Bees: amigues i residents a Barcelona, ​​s’estan saltant passos de zebra i semàfors vermells per aconseguir-te, amb molta mel (i una mica de mala llet) acumulada i amb l’agulló apuntant cap a l’últim solc de la teva memòria.

Després de vuit anys en silenci, ja són aquí: Ester Margarit, la vocalista dolça que sap mastegar la pena com un xiclet i escopir-la en tornada rodona, la dona amb samarreta de Hüsker Dü i el seu baix bombant línies de batecs; Carlotto Leoz, el tipus que dóna els guitarras amb el serrell, però que sap sonar saltarí i dringant com una monedilla de plata en un rierol (tocava als Scientists oa Aztec Camera?), Eli Molina, la cosina dels Wipers, amb la seva guitarra que la mata vegades enfadats, la primera bateria del món que va fer un concert sencer amb el seu fill a la falda, els braços al seu coll com un koala.

“El grup presenta el disc a Barcelona amb Juan Wauters el proper 10 de desembre”

Mira’ls: semblen personatges de Peanuts que només han sopat cervesa i que ara viuen la seva Hora d’aventures dibuixada per Peter Bagge. Escolta’ls: sonen igual, furiosos i dolços, a quatre veus, una pinyata colorista d’indie-pop-rock-vida, una carpeta amb les nostres coses preferides enganxades. I canten per primera vegada en castellà per entendre’s i perquè els entenguem. És clar i alt.

Els discos en anglès es diuen “records”, com els records en català, o “albums”, com els quaderns de fotos. I “Sempre igual”, el quart LP, és un compendi de la nostàlgia, sí. Però de la bona nostàlgia. No la que fa que tornin les muscleres o el feixisme, sinó la que ens recorda que si vam poder ser feliços una vegada, estem perdent el temps si no intentem ser-ho ara.

Me and the Bees “Siempre igual” ALBUM
Data d’edició: 24 d’octubre 2025
Compra el disc AQUÍ

Hi ha aquí compte de comptes, cartes d’amor, striptease d’enyorances i de pors: por a envellir, que desapareguin les sales, els concerts i tu. Invitacions a plorar i aprendre a recordar per ser feliç (com una perdiu). Inventaris de noms estimats, com als hits més encesos de Comet Gain.

“Sempre igual” és el bar del retrobament, les quatre fases del duel, el festival de l’abraçada i l’autocar d’excursió que ens porta al bocí millor del nostre passat. Encara sort que han tornat. Que mai canviïn. Que segueixin Sempre igual, “encara que passin els anys, amb el puny ben alt”, recordant-nos que si Me and the Bees són aquí, aleshores nosaltres estem vius ara. — Miqui Otero.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.