Novetats discogràfiques
WEAK estrenen “Turn On The Lights”
“Turn On the Lights” és el primer single de l’àlbum “Strangers at Home”, que conté 10 temes, 9 en anglès i un en espanyol. Aquesta cançó és un himne de superació personal que combina l’energia de l’emo punk rock amb tocs de pop i marca un gir al so de WEAK.
A diferència de les seves cançons més malenconioses, aquesta cançó busca ser un suport per als qui travessen moments difícils, oferint un missatge d’esperança i força. Inspirada en bandes com Menzingers, Pup i Samiam, la cançó té una vibra energètica i positiva, ideal per a playlists de rock, punk rock, indie rock que et facin aixecar del sofà.
WEAK, amb aquest tema, espera connectar amb els seus seguidors i atraure nous oients. El single anirà acompanyat d’un videoclip ple de llum i de felicitat, gravat en super 8.

Bolos
MONOCROME! Live, electrònica experimental i improvisació en directe des de Fabra i Coats
Monocrom! Live @ BONE x IKLECTIK 2025 és un enregistrament en viu que documenta un moment clau del projecte Monocrom!: el directe com a espai de trobada entre experimentació sonora, improvisació i creació visual. Un treball cru, honest i immersiu, pensat per ser escoltat com una experiència contínua.
Monocrom! és un duet d’electrònica experimental amb base a Barcelona, actiu des del 2014. El projecte està format per Dani Molina (saxòfon i wind controller) i Kulyela (guitarra, processament sonor i visuals).
La seva proposta se centra en la intersecció entre instruments acústics, manipulació sonora en directe i art visual, amb actuacions immersives construïdes a partir de la improvisació i la transformació constant del so i la imatge.
El disc va ser enregistrat el 6 de juliol de 2025 durant el festival BONE x IKLECTIK, celebrat a la Fabra i Coats | Fàbrica de Creació (Barcelona). Aquest llançament recull la presentació de l’EP Micèlia juntament amb altres peces del primer àlbum del grup, desenvolupades en un context de directe on la música es construeix i es transforma en temps real. El resultat és un document sonor que reflecteix l’essència de Monocrom! i el seu llenguatge propi.
Per reforçar el relat visual del projecte, Monocrom! Live compta amb la col·laboració de l’artista visual ĐÁRĪÄ TØVĀ, responsable del videoclip amb estil còmic de Micèlia I. Aquesta peça amplia l’univers del disc i estableix un diàleg directe entre música, narrativa gràfica i la expèriencia visual.
El proper 5 de febrer, Monocrom! presenta en directe Monocrom! Live @ BONE x IKLECTIK 2025, un enregistrament en viu que captura tota la força del projecte en el seu hàbitat natural: la improvisació, el risc i el diàleg constant entre l’acústic i l’electrònic.
5 de Febrer de 2026
Sala Niu
Llançament oficial: 6 de febrer (Empty 6 Pack)
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
